נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

02:48 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

מה התחדש השנה בעולם המדידה וניהול חוויית העובד?

הרבה. שנת הקורונה השפיעה רבות על עולם התעסוקה בכלל, ועל תחום חוויית העובד בפרט.
בתוך זה, גם תהליכי המדידה לא נשארו סטטיים. צוות לוטם סנסינג ליווה בשנה זו עשרות ארגונים בתהליכי מדידה, תוך התאמת סקרים למציאות המשתנה בזכות שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ומתודה מקצועית ומתעדכנת.
לצד מה שראינו בשטח, דאגנו לעקוב אחרי המחקרים, לבחון את המסקנות וליישם בשטח.
ריכזנו עבורכם את 4 החידושים והאתגרים המשמעותיים ביותר: 

  1. הקורנה חיזקה בארגונים את ההבנה כי חשוב לנהל את חווית העובד באופן רציף ובכך דחפה לקדמת הבמה את סקרי הפולס.
    סקרים ממוקדים אלו, סיפקו במהלך השנה מדידה רציפה של חוויית עובד במציאות משתנה ולא מוכרת.
    מה הם סקרי פולס? סקרים קצרים של 10-15 שאלות קונקרטיות, המזמינות תובנות מיידיות, פעמיים-שלוש בשנה.
    התוצאות מגיעות מהר ומאפשרות להציף ולתעדף צרכים לטיפול מידי.
  2. במחקר שביצעה חברת Qualtrics בקרב מעל 13,000 עובדים ב-12 מדינות עלו הנתונים הבאים: 63% מהנשאלים העידו שהם מקבלים הזדמנות לתת לחברה פידבק, אך רק 35% מהם העידו שהחברה שלהם משכילה להפוך את הפידבק שנתנו העובדים לפעולה.
    אנו מכירים את האתגר הזה גם בקרב ארגונים בישראל. חברות רבות עורכות סקרי מחוברות וחוויית עובד ואחר כך עסוקות ומתקשות בפיצוח האתגר הבא – כיצד להניע את המנהלים שלהם לפעול לשיפור לאחר קבלת תוצאות הסקר.
  3. מרבית המכונים הגדולים בעולם שעוסקים בתחום המדידה של חוויית העובד, מפרטים במסגרת מגמות 2020 את חשיבותו של רכיב Well-Being מתכלל של חוויית העובד, שהוא מעבר לסה"כ מרכיבי החוויה הנמדדים בסקר. האתגר העומד לפתחנו הוא כיצד למדוד היבט זה ולנהל אותו לאורך חיי העובד.
  4. ההבנה כי היכולת של העובד להיות אפקטיבי בעבודתו הינה מרכיב מרכזי וחשוב בחוויה היומיומית החיובית שלו בעבודה, הולידה את האתגר הבא:
    מדידה ספציפית בנושאים המשפיעים ישירות על ביצועי העובד. מיקוד זה מחייב אותנו לנסח שאלות ספציפיות לאוכלוסיות ליבה.
    לדוגמה: אם עד היום נהגנו לשאול את כל עובדי החברה האם יש להם את המשאבים, האמצעים והידע לבצע את עבודתם, הרי שמעתה יש לשאול
    את הנציגים במוקדי השירות, האם כל המידע שהם צריכים זמין עבורם על מנת לתת מענה ללקוחות או לבצע מכירה.
    כך נכון עבור כל עיסוקי הליבה בארגון.

רוצים לדעת עוד על מדידה וחוויית עובד ב-2021?
הירשמו לוובינר המקצועי מבית לוטם סנסינג – ההרשמה ללא עלות.
נשמח לראותכם!
צוות לוטם סנסינג

Explore more

Blog

זום אין – סקרי חוויית עובד

מפגש היכרות עם פתרונות לוטם סנסינג למדידת חוויית עובד. במפגש נתייחס למציאות הנוכחית והשפעותיה על חווית העובד ורמת המחוברות, על חשיבות הסקר בימים אלו, תוצרים וכלים ניהוליים ליום שאחרי.

רוצה לקרוא
Blog

תהליכי למידה עם משמעו"ת עסקית

שלוש טעויות שארגונים עושים בבחינת אפקטיביות תהליכי למידה וכיצד מודל משמעו"ת עסקית יסייע לכם לחזק ובהמשך גם למדוד את האימפקט העסקי של תוכנית ההדרכה.

רוצה לקרוא
Special

אם נסתכל על המציאות שלנו, ימים של מלחמה ובהם תנאי אי וודאות, כ"א חסר, שחיקה נפשית ועוד. איך מטמיעים ומיישמים תוכניות עבודה במציאות כזו? איך בכלל נעים קדימה?

רוצה לקרוא

תפריט נגישות