איפה אתם עומדים ביחס ליעדי 2021?

זו בדיוק נקודת הזמן בשנה לשים פוקוס על ניהול רציף של תפוקות ויעדים.
מעגל שלם של ניהול יעדים כולל 3 חלקים:

  • הגדרת היעדים: יעדים תוצאתיים ויעדים תהליכיים, כמותיים ואיכותניים, בדרך להשגת התוצאה.
  • רתימה מתמשכת: שמירה על חוויית האתגר, ההתלהבות והמחויבות של העובד בדרך להשגת היעדים.
  • ניהול התהליך: שמירת היעדים במיקוד לאורך השנה, חניכה של העובד והסרת מכשולים על מנת להבטיח הגעה ליעד עד סוף השנה.

על מנת לסייע למנהלים לעבוד עם יעדים כל השנה בדרך לניהול תפוקות, נקיים "תחנת עצירה" ארגונית מחייבת פעמיים בשנה – בתחילת השנה ובאמצע השנה. תהליך אמצע שנה יבטיח שעדכון היעדים יקרה בכל הארגון ויתמקד במעקב, ניהול וחניכה בדרך להשגת היעדים לצד דיאלוג משמעותי עם העובד, ניהול האנרגיה שלו ופיתוחו האישי והמקצועי. מה נדרש ב"תחנת עצירה"? איפה מתחילים ואיפה מסתיימים תהליכי אמצע? תלוי בארגון, בצרכיו ובאתגריו.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. הבלוג הזה נולד אחרי עשייה מסביב לשעון בחודשים האחרונים בעבודה מול כמה מהארגונים המובילים במשק. עשייה שהולידה best practice לתהליכי מדידה, בקרה ארגונית וניהול תפוקות במציאות משתנה. העברנו מעל מ-150 וובינרים בעשרות ארגונים וציידנו אלפי מנהלים בכלים יישומיים אשר יתמכו בהם בניהול הביצועים בארגון.

מתלבטים כיצד לנהל תפוקות אצלכם בארגון? כיצד לייצר נקודת בקרה ארגונית? לאילו כלים המנהלים שלכם זקוקים לניהול מיטבי של הביצועים?
אנחנו פה עבורכם, אל תהססו לפנות אלינו: netal@lotemsensing.com

בברכת חג שמח ואביב של צמיחה!
שלכם,
צוות לוטם סנסינג

אודות המחבר

השארת תגובה