תהליכי הערכה ומשוב 2021 – New Meeting Point

הנה הגיעה התקופה בשנה בה אנחנו נערכים לתהליכי הערכה ומשוב, והשנה הם מקבלים משמעות וחשיבות אחרת. תהליכי הערכה ומשוב תופסים חלק חשוב בחוויית העובדים ובמחוברות שלהם למנהל ולארגון יותר מתמיד.
אנחנו עוד נרחיב על כך בהזדמנות אחרת. בינתיים, כיוון שהזמן דוחק והחגים לפנינו, אנחנו ממליצים למתלבטים בינכם לא להתמהמה ולהתחיל להיערך.

ארבעה מפתחות הצלחה חשובים ביציאה לדרך:

  1. להגדיר מטרות. ולא פחות חשוב – להגדיר מראש גם על אילו מטרות מוותרים על מנת לשמור על תהליך פשוט וקצר.
  2. שינוי וריענון. לפחות אחת לשנתיים מומלץ לבצע שינויים על מנת לרענן את השיח ואת הדינמיקה בין העובד למנהל. אנחנו רוצים שגם העובד וגם המנהל ירתמו לתהליך ולכן נרצה 'להעיר' אותם, לגרות את השיח ולהביא לאותנטיות מרבית.
  3. השיחה השנתית הינה נקודת מפגש חשובה בין עובד למנהל ובין העובד לארגון כדי להפוך את שיחת המשוב השנתית לנקודת מפגש אפקטיבית וטובה לשני הצדדים. חשוב לעצב תהליך שיעזור למנהלים להפוך לשחקנים פרואקטיביים ומשמעותיים עבור העובדים שלהם המגיעים לשיחה.
  4. להכניס "צבע" לתהליך. כמו בכל דבר, גם כאן לאריזה יש חלק בלתי נפרד מהחוויה כולה. אנחנו ממליצים להשקיע בויזואליות של התהליך ובדיגיטליות מותאמת – החל מהתקשורת הפנים ארגונית סביב הנושא, ועד לשאלונים עצמם.

רוצים לקחת את זה צעד קדימה?
יעל אלפר, יועצת ארגונית בכירה בלוטם סנסינג, מזמינה אתכם למפגש היכרות פתוח בזום בו היא תציג את הפתרונות שלנו לתהליכי הערכה ומשוב.

אודות המחבר

השארת תגובה